Pro přihlášení do Klientské zóny je nutné zadat Vaše uživatelské jméno a heslo (první fáze) a následně SMS klíč (druhá fáze).
Pro první přihlášení do Klientské zóny použijte, prosím, jednorázové uživatelské jméno, které jste od nás obdrželi doporučeným dopisem nebo emailem a heslo, které jste od nás obdrželi doporučeným dopisem nebo smskou. Jakmile se takto poprvé přihlásíte, aplikace Vás vyzve, abyste si nastavili nové uživatelské jméno a heslo, které pak již budete jednoduše používat pro každé další přihlášení do Klientské zóny, pokud se budete přihlašovat přes Internet (naše webové stránky).
Platnost jednorázového uživatelského jména a hesla je 90 dní od okamžiku, kdy Vám jej zašleme. Pokud jeho platnost již vypršela, požádejte, prosím, prostřednictvím Klientského centra o vydání nového. UPOZORNĚNÍ: Vaše nové uživatelské jméno a heslo, které si nastavíte při prvním přihlášení, již nemá platnost jakkoliv omezenou.
Při přihlášení Vám na mobil zašleme jednorázový SMS klíč, jehož platnost trvá 10 minut a je nezbytné (pokud chcete, aby přihlášení bylo úspěšné) jej přepsat do příslušného pole. Pak už jen stačí stisknout tlačítko „Potvrdit“ a jste přihlášeni.
Pokud při přihlášení omylem zadáte chybně uživatelské jméno nebo heslo, zobrazíme Vám upozornění a požádáme Vás o opětovné zadání. UPOZORNĚNÍ: Po třetím chybném zadání Vám raději z důvodu bezpečnosti službu dočasně zablokujeme. Bezpečnost Vašich dat je pro nás absolutní prioritou.
Pokud při přihlášení omylem zadáte chybně SMS klíč, zobrazíme Vám upozornění a požádáme Vás o opětovné zadání. Po třetím chybném zadání Vás požádáme o opětovné zadání uživatelského jména a hesla. Platnost odeslaného SMS klíče je však 10 minut a pokud se Vám nepodaří SMS klíč zadat do těchto 10 minut, bude klíč zneplatněn a je zapotřebí si požádat o zaslání nového.